בערוץ
 
 
 
 
 
 
 
הולמס פלייס 
3 תרגילים למניעת כאבי גב ושיפור היציבה 

3 תרגילים למניעת כאבי גב ושיפור היציבה

 
הולמס פלייס |
 

שפרו את היציבה וחזקו את שרירי הגב בעזרת 3 תרגילים שניתן לבצע בכל הזדמנות. שיפור היציבה יחזק את גופכם וימנע כאבי גב. מה צריך לעשות וכמה פעמים מבצעים?

 
 
 
 
 
 
 
 
 

בתרגיל הראשון, עמדו על רגל אחת וכופפו באוויר את הרגל השנייה לזווית של 90 מעלות למשך 20 שניות, כעת הרימו והורידו אותה לרצפה. בצעו את התרגיל 3 פעמים והחליפו רגליים.

 

גם התרגיל השני עובד על שיווי המשקל: עמדו על רגל אחד והרחיקו את הרגל השנייה מהגוף והרחיקו למשך 20 שניות, בצעו את התרגיל 3 פעמים.

 

התרגיל האחרון והקשה מכולם: עמדו על רגל אחת וכופפו את הרגל השנייה באוויר בזמן שאתם מטים את הגב לפנים ופושטים את הירך לאחור, ידיים ישרות ליד האוזניים, שמרו על צוואר ארוך ומבט לרצפה. בצעו את התרגיל 6 פעמים לפחות.

 

 
 

עמידה על רגל אחת עם כפיפת ירך וברך 90 מעלות

 
 צילום: אלי שרם 
 

עמידה על רגל אחת - כפיפת ירך וברך 90 מעלות, יישור הרגל והרחקת הירך לצד.

 
 צילום: אלי שרם 
 
 

עמידה על רגל אחת רגל שנייה כפופה באויר, כפיפת עמוד השדרה לפנים ופשיטת ירך לאחור - ידיים ישרות לצד האזניים. יש לשמור על צוואר נייטרלי מבט לריצפה.

 
 צילום: אלי שרם 
 
 
 
 
 
 
תגובות
הוסף תגובה0 תגובות
הוספת תגובה
מאת
 
נושא
 
תוכן
 
 
 
 
תודה! תגובתך התקבלה.
התגובה תתפרסם בכפוף לתנאי האתר.
 
 
 
 
 

כל הזכויות שמורות 2011 © נענע 10 בע"מ
 
 
 
 
כל הזכויות שמורות © Nana10 בע"מ
Video powered by